Vereniging – Jeugdcommissie

De Jeugdcommissie: wie is wie en wat doet de jeugdcommissie?

Alle activiteiten, zowel voetbal- als andere activiteiten, die voor de jeugd georganiseerd worden vallen onder de verantwoordelijkheid van de jeugdcommissie. Naast de wekelijkse wedstrijden op het veld, maar ook in de zaal want in de wintermaanden spelen de D, E en F pupillen een zaalcompetitie, worden er diverse activiteiten georganiseerd. Soms worden er per elftal activiteiten georganiseerd en daar waar mogelijk voor alle jeugd  gelijktijdig. Jaarlijks terugkerende activiteiten voor de F pupillen is bijvoorbeeld de Sinterklaasavond. Wat jaarlijks voor alle jeugd gehouden wordt is het RABO 4 x 4 toernooi en de filmavond. Ook zal er af en toe een wedstrijd in het betaald voetbal bezocht worden. U ziet (leest) het; de jeugdcommissie zit niet stil en wil de jeugdleden graag het nodige bieden aan sport, spel en ontspanning.

Elke zaterdag zal er bij thuiswedstrijden van de jeugdteams iemand van de jeugdcommissie aanwezig zijn. Deze persoon is herkenbaar aan het shirt met daarop het DKB logo en het woord jeugdcommissie. Deze persoon kan eventuele vragen beantwoorden en hulp bieden bij eventuele ongemakken c.q. problemen. Dit zowel bij de eigen teams als ook bij de tegenstander. Op deze manier hoopt de jeugdcommissie te kunnen bijdragen aan een vlot en vlekkeloos verlopen competitieprogramma.

Wilt u een wedstrijd verzetten, neemt u dan contact op met de leider van het elftal.

Jeugdcommissie:Naam:
VoorzitterStan Bosman