Vereniging – Club van 100

De club van 100 bestaat vanaf  maart 2012. Wij zijn begonnen met 32 leden, op dit moment hebben wij meer dan 100 leden . De club organiseert ieder jaar een leuk evenement. Zoals een avond met als gastspreker dhr. Erik Braamhaar, die vertelde iets over zijn scheidsrechterloopbaan. Ook is dhr. Jan de Jonge als spreker geweest, hij vertelde op humoristische wijze over zijn voetbal-trainersloopbaan.

Daarnaast zijn we op bezoek geweest bij een brouwerij in Duitsland, werd georganiseerd door Heisterkamp , lees dhr. Fraterman. In 2016 hebben we een wedstrijd van Heracles bezocht, de bus werd gesponsord door café Raterink.

De club schenkt ieder jaar een bepaald bedrag aan de voetbalvereniging DKB, ook heeft de Stichting Beheer Sportpark De Krim al twee keer een mooi bedrag ontvangen.

Wij willen als club graag naar de twee honderd leden, wie durft!

De kosten zijn per kalenderjaar € 50, 00 en je kunt je opgeven bij de volgende personen:

Club van 100:Naam:
VoorzitterGuus Neep