Supportersvereniging

De supportersvereniging is een eigen vereniging, los van de voetbalvereniging, maar wel onlosmakelijk hiermee verbonden. De supportersvereniging organiseert verschillende activiteiten tijdens het gehele seizoen zoals bingoavonden, spelletjes middagen, pannenkoekenbakken voor de jeugd en nog veel meer. Ook wordt er jaarlijks een kalenderactie en een bloemenactie gehouden. En tijdens de thuiswedstrijden van ons 1e elftal, wordt een verloting georganiseerd waar verschillende prijzen gewonnen kunnen worden. Met het geld dat we hiermee  binnenhalen, willen we de vereniging en onze supporters ondersteunen.
Ook voor de activiteiten van de supportersvereniging kan men het beste de website en de Facebook pagina in de gaten houden

Het clubblad ‘De D.K.B.- er’ is een uitgave van de Supportersvereniging D.K.B. en verschijnt 4 maal per seizoen in de maanden maart, juni, september en december.

Supportersvereniging:Naam:
Voorzittervacant
Algemeen adjunctHans Langemaat
SecretariaatBelinda Groen
PenningmeesterKarin Mol
LidJenny Koster
Mariska Kuiper
Jan Koster
Nathan Bosman
Daan Grendelman
Jan van der Wetering

Je kunt lid worden van de supportersvereniging, en ons hiermee helpen nog meer voor de voetbal te doen. Het lidmaatschap kost 7,50 euro per jaar. Download onderstaande formulier, vul deze in en lever het ondertekent formulier in bij een van de bestuursleden.

Download hier het aanmeldingsformulier