Gezellige avond Club van 100 met Andy van der Meijde

Zaterdagavond 16 september was Andy v/d Meijde op uitnodiging van de Club van 100 bij ons in de voetbalkantine. Melissa vond het goed dat Andy bij ons kwam, komen toch meest mannen, dacht ze.

Als eerste was daar het interview  met Andy over zijn loopbaan in de voetballerij en daarna. Vele anekdotes passeerden de revue, hij had daarmee al snel de lachspieren los bij de, toch dik 90 aanwezig leden. Niet alleen zijn voetbalkwaliteiten werden besproken maar zeker ook de escapades die hij mee maakten bij menig vrouwelijk schoon. Hij zag in de zaal op 12 uur ook wel iets “leuks” zitten.

Na het interview volgde een quiz,  waarbij  door het stellen van vragen het aantal deelnemers steeds verder werd uitgedund tot er drie over waren. Deze mochten naar voren komen en door nogmaals enkele vragen bleef er een winnaar over , Herr ober-sturmbahnfuhrer Grendelman was de gelukkige die een exemplaar van het boek “Hoi Papa” in ontvangst mocht nemen, geschreven door Eddy over de herrijzenis van Michel Boerebach.

Als laatste onderdeel was er nog een vragenrondje vanuit het publiek rechtstreeks aan Andy. Allerlei vragen werden hierbij aan hem gesteld waaronder de vraag wat hij in zijn voetballoopbaan nu allemaal verdiend had, 12 miljoen en het allemaal nu op, veelal aan drank en vrouwen.

Na afloop stond er een warm en koud buffet voor ons klaar, verzorgd door “Bij Ons”uit Hardenberg.

Dit ging er met smaak in en de bar was los voor de nodige versnaperingen.  Wel verzorgd door het fantastische barpersoneel, bedankt hiervoor!!!

Namens de Club van 100

Iedereen bedankt voor jullie aanwezigheid en als jullie nog tips hebben voor een activiteit, laat het ons weten.